Salı, Temmuz 10, 2012

Temmuz günleri........

Sıcak sıcak!
Esse hava sıcak üfler bu ayda...
Nerde benim kemik donduran poyrazlarım...
Soğuk bu kadar mı özlenir beeeeeeee!
Eriyeceğim sanıyorum kendimi her gece yattığım yerde.
Neyse ki sağ salim yek parça buluyorum her sabah kendimi :))
Yazmak zevkli olurdu elbette bir serin su kenarında, söğüt gölgesinde...
Nerdeeeee efendim nerdeeee bizde o şans...:(((
Basra alçakoğlu alçak hava basıncı tepemize basmış bi kere git desen gitmez...
Bugünlerde geçecek elbette hiç kuşkumuz olmasın evvelallah!
Neler gördük biz neler, neler....
Ne sıcaklar, ne soğuklar geçip gitti de yılmadık da şimdi mi pes edeceğiz behhh:))
Sıcaklarda yazmak böyle olur. Bu satırları okuyan klima ortamı insanları ve dahi yazlıkçılar elbette sadece bakakalacaklar. benim derdimi ancak benim halimde olan anlar vesselam der büyüklerin ellerinden , küçüklerin gözlerinden öper; serini bulabileceğiniz bol buzlu vişne sularıyla geçirebileceğiniz temmuzlar dilerim efendiler hanımefendiler:)
Sürçü lisan ettiysek de affola artık di mi :)
Sıcaklardandır!

Hiç yorum yok: