Cumartesi, Mayıs 19, 2012

Neyi kutladık sahi?

19 Mayıs 2012 bugün... Artık günün sonu diğer takvim gününe doğru yol almakta zaman kendi halinde bendeniz şu satırları yazarken...
Her yerde görkemli 19 Mayıs kutlamalarından bahsediliyor... Kısa kısa, uzun uzun...
Ben bu gün galiba bardağın yarısını boş görenler tarafındayım. Neden? Neden mi?
Artık resmî bayramların BAYRAM olmadığını öğrendim... Büyüdüm ben büyüdüm artık. Yok bayram falan...
Hayatımda kulaklarımın duyduğu en kötü fonotek yapılı dil kürtçe ile işkence gördüm bugün. Uzun uzadıya yazmayacağım ama kısaca şöyle yazmak benim boyunumun borcu oldu. Kürtlerin de, kürtçenin de Allah belasini versin. Yok böyle çirkin gudubet bir topluluk yeryüzünde. Allah güzelliğimizin değerini bilelim diye bence kürt halkını başımıza belâ etmiş. 19 mayısımın içine ettiler resmen zılgıtları, gürültüleri ile. Ne cenazeleri cenaze, ne düğünleri düğün. Ne ağlamayı ne gülmeyi biliyorlar. Bir garip yığınlarla canlı türü ama ne tür? Bir türlü anlamadım. 

Hiç yorum yok: