Pazar, Ekim 09, 2011

yine... yeniden .... merhabaaaaaaaaaaaa

Merhaba sevgili blogum ve de sevgili dostlarım... 
Upuzun bir zaman oldu bloguma ara vereli... Elimde olan :) bazı nedenlerden ötürü yayınıma bir süreliğine ara vermiştim ama neyse ki artık yazmaya karar verdim yeniden. Öyle çok şeyler olup bitti ki hayatımda bu geçen zaman içinde... Olumlu... Olumsuz... Hayat işte... Durduğu yok ki zamanın... Her saniye yeni bir olaya gebe... Her günümü artık somut yeni bir şey daha keşfedereki öğrenerek tamamlayarak bitirmeye çaba gösteriyorum... Cebime daha çok para girsin ya da aman şuyum olsun buyum olsun değil istediğim hayatta. Hiç öyle dünyevî isteklerim olmadı şu darû dünyada... Belki ilerde öyle olurum diye düşünürken daha da kemikleşti bu halim... Bu durum böylesi kemikleşirken aşka ve sevgiye karşı tutumum da elbette yukarı doğru yükselmeye devam etti... Vel hasılı kelâm neler oldu neler! Zamanla ufak ufak yerine denk geldiğinde yazarım hayat notlarımdan alıntılar burda... 
Şimdilik yağmurlu bir pazar sabahında üstelik benim canım sevgilim ekim ayında kısaca bir merhaba demek istedim bloguma ve beni okuyanlara... 
İnşallah ve umarım herkes sağ ve selamettedir... 
Görüşmek üzere demiyorum... Yeniden merhabaaaa..... 
Özellikle ve ayrıcalıkla bir Merhabaaaa sevgili Öykü'me burdan...

2 yorum:

öykü dedi ki...

Şİrın senı hem cok ozledım hem de cok merak ettım
kotu ne yasadıysan gerıde kalmıs olsun
ıyı ne varsa hala senınle olsun

Iyı kı geldın

senı cok ozledım

Şirin dedi ki...

Hoş geldim Öykücüğüm :) Çok şükür ki hayattayım ve hiç olamadığım kadar yaşamanın tadına varıyorum. Kötü sandıklarımız aslında kendi yarattığımız karabasanlarımız.. Üstüne bir hayırdır inşallah deyip üfleyip yok edersek işte hayat karşımızda... yazabildiğimce yazacağım elbette hayata dair... tabii ki yaşadıklarımı ve çıkarsadığım notlarımı... ama sana kısaca şu ifade etmek isterim ki Öykücüğüm: hayatının kararlarını kişi ancak kendi alabilir. Birileri için nefes alıp yaşıyor ve kendini sürekli erteliyorsan vay halini...
Bu arada inan ben de seni çok özledim...