Cuma, Aralık 19, 2008

Özürlülerin özürü!

Bir toplumunu vurmanın en etkili yolu o toplumu içinden çürütmektir. Bu çürütmenin türlü yollarından biri de bölücülük akımlarıdır. Koskoca Osmanlı İmparatorluğu gün geldi böyle son nefesini verdi. Balkanlarda başlayan ulusalcı akımlar Osmanlı İmparatorluğunun rakipleri tarafından büyük destekler gördüler ve koca imparatorluk tarih denizinin diplerine doğru hızla battı gitti. Altı asırlık koskoca bir imparatorluğun küllerinden yepyeni ışıl ışıl bir devlet doğdu. Mustafa Kemal Atatürk gibi her ulusa nasip olmayacak bir lider yeryüzündeki tüm mazlum uluslara örnek bir devletin temelini attı, yapısını da tamamladı ve gitti. Haçlı ordularının yolunu kesen büyük engel atalarımız Anadolu'yu yeniden bir Türk yurdu yaptılar. Bu batılı devletler için asla kabul edilemez bir durum. Her ne koşulda olursa olsun bizim bu topraklardan onlara bakmamız onları korkutuyor. Alt beyinlerine öyle işlemişiz ki; hep onların engeliyiz biz Türkler!
En son Viyana kapılarına dayandığımızda tüm kente sabahtan sessizce haber vermek için ürettikleri ay çöreği gibi çöreklenmişiz yüreklerine korku korku...
Ne yapsalar olmamış. Bir türlü gücümüzü kıramamışlar. Osmanlı İmparatorluğunun can çekişmesinden büyük çıkarlar bekleyen Ermeniler yıllarca kader birliği yaptıkları insanları acımazsızca katletmişler. Tarihî belgelerle, toplu mezarlarla kanıtlar ortada iken... Bugün hâlâ bu vahşetin acısını birebir yaşayan insanlarımız(tek tük olsa) dahi sağ iken...
Ermeni ayaklanmalarının ve de katliamlarının sürdüğü bir anda Osmanlı hükümetinin bence en çok da Ermenilerin çıkarına bir karar alarak onları tehcir etmesi... Hadi tarihi tarihçilere bıraktık ki tüm gerçekler ortada tartışmasız. Ya bugünkü Ermenistan'ın geçtiğimiz yıllarda Karabağ'da yaptıkları katliamlara ne demeli. Karabağ halen batılı güçlerin destekleri sayesinde Ermeni işgali altında.
Söz konusu olan durum Katliam ise bunun uzmanı Ermenilerdir!
Ermeniler katliamı bir alışkanlık haline getirmişlerdir.
Ben asla şu ulus şöyledir, bu ulus böyledir diye genelleme yapmak doğrultusunda yazmak istemiyorum. Ama söz konusu Ermeniler ise bu inceliğimi ezip geçmek durundayım.
Bugünlerde yine aynı oyun başladı. Kendilerine "AYDIN" diyen bir kısım zevat kampanya başlatmış. Kendileri adına Osmanlı Ermenilerinin 1915'de Büyük Felaket'e duyarsız kalınmasına çok üzülüyorlar ve de özür diliyorlarmış...
Kimden, niçin, neden özür diliyosun? Sen kimsin? Özür dilediklerinden neden özür diliyorsun?
Eğer Türk isen sen müslüman isen sen senin de atanı ananı yok etmedikleri sağ bıraktıkları için mi özür diliyosun?
Bu özür Türk halkına bir küfürdür!
Bu küfürü bize ettiren tüm yetkilileri sorumluları görevlerini yerine getirmedikleri için kınıyorum!
"Ermenilerden özür diliyorum" gibi bir tümce kurmak benim kitabımda suçtur!
Ve biliyorum ki kendini Türk bilen herkeste benim kitabımdan vardır!
Ve yine biliyoruz ki bu kişicikler Soros beslemesidir! Her gün bir başka atraksiyonla karşımıza çıkıyorlar. Daha ortaya yapıp kaçtıkları Mustafa filminin pisliği temizlenmeden şimdi de bu Ermenilerden özür ayıbını ortaya döktüler. Görelim bakalım daha neler var çantalarında. Soros vakıfları harıl harıl daha çoraplar örmekte başımıza?
Ne olur gündelik yaşamın hay huyu içinde bu konuları boşlamayın. En azından dostunuzu düşmanızı öğrenin! Bakın kimmiş bu aydınlar(!)?

Bu aydınlara karşı boş durmamak isteyeneleri de lütfen buraya alalım!
www.ozurbekliyorum.com
www.ozurdilemiyorum.net

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadasim. Ilkönce guzel yazin icin tesekur ediyorum ve duyarsiz kalmamamiz gerektigne inaniyorum. Bugun ulusal kanalda bir belgesel programinin haberini aldim ve cok sevindim. Kanitlariyla bu soy kirimi hakkinda bir belgesel. Ama malesef her kanalda yok bu program. Dusuncelerine aynen katiliyorum. Simdiden yeni yillar diliyorum. Sicacik sevgiler.

Şirin dedi ki...

Merhaba Kuzeyli:)) Nicedir yazışmadık.. Vatandan onca uzakta nasıl da kopmuyorsun sorunlarımızdan... Bu devletten ekmek yiyip yine bu ülke insanlarını arkadan hançerleyenlerle savaşıyoruz işte. Savaşmak Türk'ün kaderi:)) Alışkınız ya.
Teşekkürler yorumun için ve de güzel dileklerine..Sevdiklerinle nice yeni yıllara...

carpediem dedi ki...

yazdığın şeylere katılmamak ne mümkün...
aydın olmak demek
kendi ülkene atalarına
sahip çıkmamak mı demek.
bir röportajında eski senatörlerden Kamuran Bitlis,
haini en bol memleket demişti
ülkemiz için...
gerçekten öyle değil mi?
tepkimizi gösterme adına
oylamaya katılmak
en önemli görevimiz olmalı...