Pazartesi, Aralık 08, 2008

Hayat bayram olsa..........

Mutlu olabildiğiniz her gün bayramınızdır...
Umarım mutlusunuzdur!

Aman bu arada sakın haber bültenlerini izlemeyin...
RTE ve BAYKAL'ın nerde bayram namazı eda ettiğinden size ne:))
Kaç kurbalık hayvanın kaçtığı ve kovalamacaları...
Kaç kişinin kurban keserken kendisini kesmesiyle acillik olmasından....
Kaç vatandaşın yollarda kurban olduğundan...
Zenginlerin beş yıldızlı otellerde ya da yurt dışında ne haltlar ettiklerinden...
Sibel'in, Ebru'nun, Serdar'ın nerlerde kaça sahne aldıklarından...
Göstermelik yetimhane ve huzurevi görüntülerinden...
"Bana ne yahu" derseniz....
Sakın sakın haber falan izlemeyin de olmayan huzurunuz iyice bozulmasın....
Benden size bayram uyarması...
Sizin yerinize ben bol bol izlerim haberleri....
Ha bu arada IMF ümüğümüzü daha nasıl sıkacakmış. Türk halkının IMF ile geleceği de her nedense bu kurbanlık günlere denk geldi...
Kınalı kurbanlar gibi bekliyoruz... Hakkımızda hayırlısı...
Hani bayram bayram yazmayayım dedim...
Bayram ola herkese!

2 yorum:

NAZLICA dedi ki...

Şirinciğim bu yazdıklarından biraz olsun uzaklaşmak için Bayram icad edilmiş herhalde. Bayram yapacak halimiz yok aslında, neyse yine de iyi bayramlar dileyeyim ben sana. Öptüm canım.

Şirin dedi ki...

Teşekkürler Nazlıcığım...
Umarım güzel bir bayram geçirmişsindir...