Salı, Aralık 02, 2008

kısa kısa kısa kısa kısa kısa kısa

Bugünlerde uzun uzun düşünsem de kısa kısa konuşuyorum. Düşündüklerimi ne anlatacak var karşımda ne de bende anlatacak hâl...
Bugün de böyle yazmak geldi içimden...

YERLİ MALI


"Yerli malı yurdun malı, herkes onu kullanmalı" diye genelge yayınlamış hükümetin ekonomiden sorumlu şeysi...:))
Yerli bulursanız hiç kaçırmayın. "Tepe tepe kullanın" derim bende...Yerli malı banka, yerli malı kuruluş, yerli malı meyva....
Hele hele telekominikasyon...Yüzde yüz yerli ha:)) TÜRKMALI TÜRK TELEKOM!
Elektronik... Yahu şurda iki satır yazı yazmak için bile yerli malı kullanma çabasına girdim salakça bir safiyetle...
Klavyesi, monitörü, kasası, modemi, internet hattı ve dahası elektriği bile dışalımlı doğalgazla üretiliyor.
Hani yerli? Hani yerli?
Giden kuruluşlarımızın ardından yüzdeyüz yerli şarkımızı söyleyin... İyi geliyor!
"Seni ben ellerin olsun diye mi sevdim..."
Yaz çocuğum tahtaya bakim düzgünce:"YERLİ MALI YURDUN MALI; HERKES ONU KULLANMALI!"
"???????????????????????????????????????"


CHP ve ÇARŞAF

Cumhuriyet gazetesi halkına karşı taşıdığı sorumlulukla, belki de cumhuriyet tarihimizin en büyük kampanyalarından birisini üstlendi.
"Tehlikenin farkında mısınız?"
Uyuyanlar uyandı... Ancak zaten AKP ve RTE'ye iktidar yolu açan Baykal önümüze öyle bir taş koydu ki... Bana artık DTPliler Baykal'dan daha sempatik görünmeye başladılar. CHP ve irtica kol kola, başbaşa... ya da her ne hesapsa...
Ben ve benim gibi Atatürkçüler bu hesabın içinde değiliz. CHP'yi elinde gasp eden kafa kimden nasıl oy istiyorsa alsın... Ama sakın sakın Atatürk'ü, ilkelerini ve devrimlerini ağızlarına sakız yapmasın!
Tehlikenin ne kadar büyük olduğunu CHP'nin çarşaflı türbanlı açılımı(!) ile iyice kavramış durumdayım...


TÜRK ERKEĞİ

Tüm medyada kaç gündür film gibi izlediğimiz korkunç haber... Avcılar'da pavyondan saçlarından sürüklenerek kaçırılan ve ardından tecavüze uğrayan konsomatris haberi...
Pavyonun güvenlik kamerasından tvlere aktarılan görüntüler sanki şiddet filmi gibi... Filmin sonunda da pek kahraman Türk erkeklerini görüyoruz:))) Kadın kaçırıldıktan sonra hepsi pavyon kapısında şaşkın...
Erkekliğimizi yeniden gözden geçirsek iyi olacak galiba:))
Böyle erkekler olduğu sürece böylesi korkunç çetelerde oluşacaktır. Ha bu arada adalet sistemimizin için de yeni bir sınav olacak bu olay aslında... Öyle büyük bir olay ki aslında bana göre. Tüm hukukçular bir araya gelip bu çeteyi en ağır cezalarla içerde tutulmasına çaba sarfetmeliler. Yoksa inanın bu günden sonra daha bir cüretkâr olacak bu tür yaratıklar.
Bana soran varsa düşüncemi, söyleyeyim: "İdam edelim" derim hemen.
Uzatmaya gerek yok!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence de en ağır cezalara tabi tutulmalılar. Bir insan, bir insana böyle birşey yapmaz. Yapan da insan değildir ve layığını bulmalıdır.