Cumartesi, Ekim 04, 2008

Yüreklerimizi dağladılar!

Bize bugünleri yaşatanların dünyaları kararsın diyorum!
PKK'sına da, adına kuzey ırak denilerek orda kurulması bize izlettirilen kukla sözde kürt devletine de, amerikasına da, israiline de yolluyorum tüm öfkemi!
İçimiz kan ağlarken bu olayı hâlâ küçültüp küçültüp terbiyesizce "siyasi çözüm" diye dillendirenleri şiddetle kınıyorum. Masum kanı akıtanlarla siyasi çözüm konuşmak ne demek!
Kan akıtan piyonları da başlarını da yok edecek güce sahip Türk ulusu! Yeter ki politikalcılar ayakbağı olmasınlar! Yeter ki Türk uyansın artık ölüm uykusundan...
Tek yapmamız gereken bu vatanı VATAN bilenlerin vatanlarına sahip çıkması...

1 yorum:

NAZLICA dedi ki...

Şirinciğim bıraktığın yorum için çok teşekkürler. Olaylar dayanılacak gibi değil gerçekten. Uyan Türk Halkı diye bağırmak geliyor içimden.Aynen katılıyorum, hepimizin sorumluluk alması gerek, sadece üzülmek çözüm değil.Bu sorunu ancak halk çözer. Milli Mücüdele başka yolu yok. Öptüm canım sevgiyle kal.