Salı, Ocak 22, 2008

ACI ARMAĞAN


Büyük oğul çantasından ağır ağır çıkarttı bir şey? Herhalde kitabını alıyor çantasından dedim... Bana doğru döndü ve hüzünlü bir yüzle elindekini bana uzattı...

Barış'ın yeni çıkan albümünü almış bana armağan...

"Ayrılık zamansız gelir.."

İlk albümünü de bana yine büyük oğul getirmişti. O zamanlar ben istemiştim O'ndan. O albümü elime alışla bügün ki yeni çıkan albümü tutmak çok ama çok farklı... Kendisinin haberi var mı acaba buralarda albümü çıktığından? İnsanlar yeniden Barış dinliyorlar...
Annesinin Barış'a duyduğu acı özlemi şiirle anlatması da albümde var...

Demek kısmet değilmiş Barış'tan yepyeni şarkılar dinlemek...

Daha önce başkalarından dinlemeye alıştığımız sevdiğimiz şarkıları Barış öyle naif abartısız yorumlamış ki... Belki farkında olmadan hazır etmiş giderken bu albümü...

Ne diyeyim daha...

Barış! Her nerdeysen seni dinliyor bugünlerde seni sevenler daha daha bir fazla... Bunu bil...

Barış'a odaklanınca bir şey insanı irkiltiyor ister istemez... Hayat ne kadar bizim elimizde?


Bir varız bir yok.. Hiç bilmediğimiz anda gidiyoruz bu yalan sanal dünyadan... Nereye? O da belli değil... Yaşadığımız her an yalan da olsa güzel olsun diliyorum...

1 yorum:

carpediem dedi ki...

Aynen öyle arkadaşım...
yalan dünya,
bir tiyatro sahnesi
rolümüzü oynayıp gidiyoruz
kalan yok burada,
kimimizin rolü uzun ,kimimizin de kısa sürüyor...
önemli olan kalanların unutamayacağı hoş bir sada bırakmak,
onu da ne kadar yapabilirsek.