Pazar, Mart 11, 2007

Nazar! Doğumgünü kaçırdım!



Pazar Pazar oturdum pc’nin başına... Önce blogları bir gezdim... Bugün aslında hiç de içimden yazı yazmak gelmiyordu ama anılardan söz açmış Süreyya ya... Ben de an’larımı nasılda kilitli tutarım saklı sandıklarımda... Oturup çok etkilendiğim filmin bende bıraktığı etkileri yazdım... Yazamadım... Neyse bugünlük yeter artık... Derken bi büyük hatamı fark ettim ki... Çok üzüldüm... Nazar geçtiğimiz günlerde yaş gününü kutlamış... Belki de kutlamamış... Ama ben es geçmişim... Çok üzüldüm... Ama Nazar’ın beni anlayışla karşılayacağına olan inancım yüzünden çok da umutsuz diilim... Başkalarını bilmem ama Nazar tam bir “doğum günü avcısı”dır... Kimin doğum günü hangi gün çok iyi bilir... Ben doğduğum günü belirtmediğimden bana kendiliğinden bir gün tayin edip doğum günü yazısı yazmıştı... Ailesinde, sülalesinde her kim varsa hepsini blogundan kutladı... Yetmedi; tüm blogcu arkadaşlarını bu kutlama mutluluğundan yoksun bırakmadı... Şimdi ben de kalkıp bu arkadaşımın doğum gününü es geçmişim... Çok ayıp etmişim... Affet beni Nazar!
Bloglara gireli daha eskidir ama Blogcu’ya girişim sanırım 2005 sonları... Öyle beni destekler yorumlar yazıyorduki, bir an geldim böyle biri yok ben kafamdan uydurdum herhalde dedim..
Uzun süre kendimden kuşku duymama neden olacak şekilde yorumlar yazdı bana.. Bir an geldi, bu kadının benden değişik bir özelliği olmalı yoksa benim bir özelliğim kalmayacak diye düşünüyordum... Neyse çok geçmeden Fenerbahçe’yi tutuğunu yazdı da, Nazar’ın asla ben olmayacağını ama en kafa arkadaşımında karşı takımdan çıkcağını bana öğretti... Ben Cimbomlu, o Kanarya... Hiç kırmadık birbirimizi... Ben Sezen’e veryansın etmiştim bir yazımda... Yılmaz Erdoğan’a bakışından ötürü... Ve de ardındaki görülmeyen gerçekler açısından... Bir Sezen fanatiği olan Nazar hiç yorum yazmadı bu yazıma... Yazmadığı zaman neler hissettiğini daha kolay anladım oysa... İbrahim Tatlıses hakkında yazar ama şarkılarında sürüklendiği Sezen Aksu olunca susar Nazar! Çünkü gerçekleri bilse de hayatını güzelleştiren adı bir kalemde silemeyecek kadar kadimdir... Ne mutlu O’nunla yakın olup hayatının içinde olanlara... Yaşamak kolay Nazar’ın yanında sanki... Ama sakın kapkaç- hırsızlık gibi olaylara denk geldiği günlerde olmayın yanında... (Sanki doğal günlermiş gibi yazdım ama kusura bakmayın... Sanki doğal gibi algılanıyor bu tür olaylar emniyet birimlerince ) Günlerce hatta aylarca etkisinde kalır... Bu durumlara asla uyum sağlayamaz... Bu günlerde yakınlarında olanlara “dikkat” derim...
Nazar seni tanımaktan mutluyum!
Doğum günün kutlu olsun Mimoza zamanı bebeği!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

İYİKİ KAÇIRMIŞSIN..
Ben özel günleri sevmiyorum, her özel günün kötü bir anısı vardır bende(bu ayrı bir yazı konusu)hep yapmacık gelir. kızlarım hiç anneler gününü kutlamazlar, ben buna müsade etmem.. ama kişiye özel GÜNLERİ, doğum günü, evlilik yıl dönümü gibi özellikle takip eder insanları mutlu edecek ilginçlikler bulmaya çalışırım...
BU sebepten olsa gerek çevremdekiler de sağolsunlar benim doğum günümü pek bi çoskulu kutlamaya çalışırlar. öyle de oldu..
ama bu gün canım hiç birşey istemiyordu isteksiz isteksiz açtım, sırf zaman oldurmak için, senin affet mesajını okudum, şaşırdım, neyi kaçırdım diye düşünerek geldim, aman da aman bir de ne göreyim...
neyse ödeştik ben de senin doğum gününü tutturamamıştım... ama artık unutmam 16 ekim yanılıyorsam lütfen düzelt... hiç bir yerde kayıtlı değil, aklımda kalan..
sezenin şarkılarını gelince gerçekten seviyorum, etrafındakilere bulaştıryom bu sevgimi...
kürtçülüğünü biliyorum, yılmaz erdoğana yakınlığını da... şunu da söylemeliyim, koyu bir Türk milliyetçisiyim, bunu da başta çocuklarım, dilimin döndüğü herkese yaymaya çalışıyorum...
ama asla kürtleri yada başka bir milletteki güzellikleri görmezden gelerek değil, güzellik kimdeyse ondan alırız. Türkçüyüm ama ırkçı değilim..
Kızım yurt dışında Türklerin nasıl aşağınandığına şahit oluyor, Ermeni ve yunan öğrencilerle yaşadıklarını anlatıyor, ona sürekli "resmi olarak yapabileceklerini yap, uyuz bir yunan öğrenciyle ağız dalaşına girme" diye öğüt veriyorum. Bir müze gezisinde her dilde kulaklık var, fakat Türkçe kulaklık olmadığını görmüş bunun işin kampanya başlatmış, kardeşimde gittiği enstitüde Türk Bayrağı gerçek ölçülerin de değil diye dilekçe vermişti Büyük elçiliğe her ikiside sonucunu alana kadar peşini bırakmadılar ve sonuç aldılar. Bunları sana niye yazdım; çünkü senin fikirlerin benim için kıymetli, beni yanlış anlamanı, tanımanı istemem. Biz kuru kuruya Türk Bayrağı asarak Türkçülük yapmıyoruz. Yaptıklarımızı reklam etmek de istemiyoruz yapılan herşeyin vazife olduğuna inanarak yapyoruz.
Laf nerden nereye geldi, tam senlik bir yorum oldu.
İYİKİ KAÇIRMIŞSIN, SENİN KUTLAMAM ÖZEL OLDU. İYİKİ SENİ TANIMIŞIM. İYİ Kİ VARSIN

Serpilce dedi ki...

Canım arkadaşım,
Nazar'cığımın doğum gününü bir kez daha kutlarım.
Nice nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim.En güzel günler onunla olsun.
İyi ki var iyi ki onu tanımışım.
Ayrıca,
ikinizi de çok seviyorum benim güzel yürekli arkadaşlarımsınız.
Sevgiyle kalın.

Adsız dedi ki...

Peçem neredeee... utandım bende...bende uçtum sanki.. bende atladım nazarın doğumgününü...nice nice yıllara sevgili Nazar...mutlulukla .. sağlıkla..affedersin inşallah...her günün doğum günün kadar hoşgeçsin...sevgiler