Cuma, Mart 30, 2012

söz uçar... yazı kalır...

Başlıktan başladım bugün yazmaya... 
"Söz uçar... Yazı kalır..."
Evet, belki de bu yüzden yazmaktan kaçıyorum köşe bucak...
Ne acılarımı ne de sevinçlerimi dökebiliyorum ortaya artık harf harf, satır satır..
Vasati bir hayat değil benim ki... Mutluluğumu da acılarımı da dibine dibine kadar yaşıyorum bilmem neden.. 
Hayat bir baharatçı dükkânı gibi benim için... Her türlü tat var içinde... Öyle orta karar bir tat bana göre değil..
Ya balından tadından yenmez olacak; ya da acı ama ne acı... Acıssoooooo... Valla böyle hayat işte bana...
Bu hayat gurmeliğini ben mi seçtim? Yoo kendiliğinden oluştu zamanla... 
Ama ey sevgili blogum işte bu yüzden de kendime ettiğimi sana etmeyeyim istedim herhalde de... Seni bu karmaşadan uzak tutmak için yazmıyorum işte... Yoksa hayat devam ediyor tüm hızınla, azgınlığıyla, neşesiyle, kederiyle...
Can sağolsun ne diyeyim..
Ha bir de aman unutmadan ekleyeyim..
DOSTLAR SAĞOLSUN...

Hiç yorum yok: