Cumartesi, Ocak 02, 2010

Bahar mı? Kış ortasında ?

2010'a güzel bir başlangıç yaptım diye kaç kere yazdım di mi?
Hep dert keder paylaşacak değilim ya...
Mutluysam mutluyum... Ve paylaşacağım elbette blogumda...
Yaşamı sürekli karanlık görenlere belki aydınlık olurum umut olurum diye de yazmıyorum.
Yani sakın ola ki Polyannacılık falan yaptığım da sanılmasın.
Yok öyle numaralar bende. Mutsuzsam mutsuzum; mutluysam mutluyum...
Yalan yok bende.
Zaten en büyük mutluluğum belki de artık tamamen yalanlardan dolanlardan arınmış olduğumdandır.
Öyle dürüst, öyle dobra dobra yaşıyoum ki hayatı belki de dozajını artırıyor bu doğruluk mutluluğumun.
Elbette mutluluk gökten zembille inmedi bana da.
Çok çok ama çok bekledim...
Belki bir ömür sürdü beklediğim gelsin diye.
Ve nihayet geldi buldu beni.
Bir zamanlar teyet geçmişliğim var bu mutluluk denen meretle...
Ama bu kez asla teyet geçip gitmesine izin veremedik. Tanrı bize bir şans daha verdi. salaklığın alemi yok dedik ve yakaladık. Tanrının her kuluna tattırmasına duacıyım.
İşte bu gibi haller içinde yepyeni bir Candan Erçetin albümü geldi elime bu günlerde...
Her bir parçası bir başka anlam yüklü ve güzel...
İçlerinden bir parça var ki "bana özel" diye kaydettim onu...
Ne güzel bir parça... Şarkı, sözler... Bugünlerde bıkmadan usanmadan dinlediğim bir Candan parçası...
Yepyeni... Ve yepyeni ben için için söylenmiş gibi...
Çok seviyorum... Çooooooooooooooooooooooook :))


bahar- candan erçetin

Hiç yorum yok: