Perşembe, Nisan 23, 2009

Bugün 23 Nisan?

Evet bugün 23 Nisan! Ama neden neşe dolamıyor insan?
Haslet Soyöz'ün karikatürü de çok şey anlatıyor. Ben de aynı düşüncedeydim kaç gündür. Ve biliyorum ki o çokuz ki bu düşüncede olan. Olumsuzluk değil düşündüğümüz aslında. Sorunumuzu görmekte. Bir de içinde bulundumuz büyük sorunları yok sayıp hâlâ laylam yaşayıp gidenler var. Belki onların bugünkü yürek bukan gerçekleri görmesini dileyeceğimiz bir gün olur bu 23 Nisan!
Bugün ben 23 Nisan'ı kutlamıyorum. Çünkü bağımsızlığımızın, egemenliğimizin çok büyük yaralar aldığını düşünüyorum. Daha bu gece bile benim Türkiye Büyük Millet Meclisi'm PKK işgali altında girmiş durumda. DTP başkanı açıkça PKK'lı olduklarını beyan ettti. Bu yetmezmiş gibi PKK terör örgütünün üstüne giden operasyonları protesto etmek için TBMM'de oturma eylemi yapmaya bile cüret ettiler bu gece itibari ile. 
Bir yandan şeriatçı, karşı devrimcilerle uğraş, bir yandan bölücü teröristlerle uğraş; sonra gel bayram kutla!
Yok böyle bir bayram....
Ey Türk çocuğu... Ata'mın sana armağanı olan bu güzel günü kirletmeden ulaştırabildiğim gündür bayramın. Bugünlerde ne yazık ki o temiz güzel günlerden değil. Ama boynun bükülmesin, başın eğilmesin sakın! Bugün boynunu büküp yüzünü yere bakması gerekenler varsa o sen değilsin. Kim ki bugün bu ülkenin bu halinden sorumlu olanları o mevkilere taşımıştır; onlar suçludur. Senin bilmen gereken tek şey Cumhuriyet ve Atatürk düşmanlarını çok iyi tanıyıp öğrenmen...
Her bayrak taşıyanı da, her Atatürk'ten bahsedeni de Atatürkçü ve Cumhuriyet devrimlerinin savunucusu sanma. Bak bugün Atatürk'ün mozolesine çelenk koyanlara... Onlar ki dünlerde AB ile gümrük birliğini imzaladılar... Onlar ki anayasamızı AB ölçütlerine getirme bahanesiyle deliyorlar hâlâ da... 
İşte bu yüzden Türk çocuğu sana kutlu bayramlar dileyemiyorum bugün...

Hiç yorum yok: