Çarşamba, Ekim 29, 2008

CUMHURİYET BAYRAMI anlamını kavrayabilenlere KUTLU OLSUN!


Cumhuriyet'in gerçek anlamını bilenlerin bayramı kutlu olsun!
Karanlıklardan aydınlıklara çıkışımızın bir dönüm noktası olur diye dua ediyorum bu bayram gününde... Biliyorum aslında bugün içimiz hiç de bayram coşkusu ile dolu dolu değil...
Damarlarımızdaki asil kanı terörle, ekonomik ve politik yöntemlerle bitirmeye çalışsalarda bilmiyor o kafalar...
Biz tarihten önce de vardık... Halen varız ve sonsuza dek varolacağız!
Yaşasın Cumhuriyet!
Yaşasın bu ülkenin aydınlık insanları!
Bana bu Cumhuriyet'i emanet eden tüm atalarım adına atam Türk, ATATÜRK'e sonsuz minnet duygularımı sunuyorum!
Sana "Rahat uyu Atam" diyemiyorum ne yazık ki bugünlerde... Ama inan senin uykusuzluğunla yeniden uyanacak bu ulus! Bunu bekliyor ve diliyorum Atam!

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!


Hiç yorum yok: