Salı, Ocak 29, 2008

Kafayı sıyırmamak için...

Bugünlerde çok mu dibe vurdunuz benim gibi? Ülkenin gidişatı malum... Bu gidişle ben ve benim gibi azınlıklarda sanırım artık bu ülkeden gitmek zorunda kalacağız... Hani diyorlar ya "ya sev ya terket!" Sevemiyorum AKP'yi ve de destektiçilerini de.. DTP'ye gelince demokratik(!) olmayı beceren sevgili MHP'm den de ağzımızın payını aldık laiklik konusunda... Öyle yılgın ve bitkinim ki ülkem adına... Dibe vurmak sa daha nasıl olacak... Umut artık yok gibi... Ama daha can çıkmadı diyorum... Bir gayret canımı ayakta tutmanın yollarını arıyorum bugünlerde... Bu müzik bir az olsun iyi geliyor:) Öneririm...

http://www.youtube.com/watch?v=ysemg2Smfgw

Ceyda'nın yorumunu da hasseten öneririm:))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ÜLKEMİZ BATIYOR ORTA DİREK DENEN BİR HALK KALMADI KALMADI ZENGİN OLMAK İÇİN AKP TUTMAMIZ GEREKLI OLDUĞUNU SANIYORUM NEDENSE AKP TUTANLAR MODERN JİPLERDE - MODERN VİLLALARDA KALIYORLAR BU DURUMUMUZU HALK OLARAK SIKI TUTMAMIZ GEREKTİĞİNE İNANIYORUM.AMA KIMLERİN BU İŞLERLE UĞRAŞACAĞINI BU DÖNEMDE TABİİİİ BİLEMİYORUM.