Pazar, Eylül 30, 2007

LA VİTA A BELLA!





Bayram derken, çocukluğum derken aklıma çocuklar düştü... Ülkemin çocukları derken.... Çok yakınımzdaki Irak'daki çocukları düşündüm... Sahi orda çocuk kaldı mı hâlâ... Onların bügün anasız babasız kardeşsiz kalanlarına nasıl izleyici kaldığımızı tarih mi bizden soracak acaba Tanrı mı? Bugün iftar kuyruklarında iki saat önceden sıraya dizilenler mi gerçek açlar acaba?

AKP'ye oy vermekle ABD bayrağını yakasına takmanın artık hiç bir ayırdının kalmadığı bugünlerde kimse karşıma çıkıp da maval okumasın... Hem müslüman geçineceksin sonra ABD'nin himayesinde Türkiye'yi ele geçireceksin...

Irak'ta bir insanlık ayıbı yaşandı yaşanmakta... Bu ayıba bugün ki iktidara arka verenlerde katkıda bulundular... Onlarda biliyorlar bunu ama söyleyince yüzlerine utanmak şöyle dursun daha da sadırganlaşıyorlar... Çünkü kendi kişisel çıkarları insanlığın geleceğinin çıkarlarından çok daha öne çıkmış ya da artık beyinleri kalmamış...

Geçmişin acılarını anlatan çok özel bir filmdir LA BELLA A VİTA (Hayat Güzeldir)benim için! Kaç kez izledim... Sonuç hep aynı... Hüzün, buruk buruk kalmış yüreğim ve ıslak gözlerim... Ağlayın diye değil bugün koymam bu filmin son sahnelerini... Ben burada Irak çocuklarını gördüm hemen yanıbaşımızdaki... Buradaki kurtarıcı ABD askeri dikkatinizi çekerim... Kara mizah işte...Filmin müziği de ayrı bir güzeldir meraklısana Noa'nın sesinden...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Videoyu ibretle izledik,çoğu yazınızda size hak veriyoruz.Bizlerin en kötü tarafı suskun durmak sizin gibi sesimizi çıkartmayı veya duyurmayı beceremiyoruz.Size saygılar gönderiyoruz.

Adsız dedi ki...

Hayat güzelmidir.
Yoksa biz mi güzel görmek istiyoruz.
Evet evet hayat güzel olmalı.
Hayatı çirkin yapan bizleriz, hayatı acımasız yapanda bizleriz.


Size güzel bir hayat diliyorum.
Herşey gönlünüzce olsun.

Adsız dedi ki...

Şirin'den esintiler slm. 15/10/2007 günü çevre ile ilgili bir yazı yazacağım. Detayları blogumda görebilirsiniz. Ayrıca Hürriyet Gazetesi sende yolla köşesinde de çıkmış aşağıda linkini vereceğim bir bakın isterseniz, tabi ki ilgilenirseniz.rahatsız ettim.Saygılar.

http://sendeyolla.hurriyet.com.tr/haberdetay.aspx?&cid=37&fid=40269&id=40289