Pazartesi, Eylül 24, 2007

AKEPE CUMHURİYETİ?

İşte bunlar bu!
Artık ne yazmalı, ne söylemeli? Ah ben bu ülkede hâlâ nefes alıp verip yaşıyorum ya! Ne demeli bana... Nasıl dayanıyorum bu duruma... Hangi güç veriyor bu sabrı bana? Hayret ediyorum artık kendime... Yoksa ben soğuk suda tencereye oturtulan kurbağa mıyım? Bu nasıl bir gidişat? Bu AKEPE’ye oy verenlerin arasında hiç mi aklı selim yok yahu? Asıl işin ilginç tarafı son seçimden %49 oy alan AKP’ye bu oyu kimler vermiş acaba diye araştırmaya kalkmamla başladı... Tabi ki benim Taha Erdem gibi araştırma ekibim yok... Ben başka bir yöntem buldum... İçinde yaşadığım toplumun esnafına soruyorum açıkça... “Müşteriler son seçimde hangi partiye oy attıklarını söylüyorlar” diye... Yakın çevremdeki insanlara da sordum doğal olarak... Onlara güvence verdim önce... “Korkma ısırmam parçalamam” dedim... Ama inanın yakın çevremde daha önce AKP’ye oy vermiş olanlardan dahi yanlızca 1 kişi yeniden AKP’ye attığını söyledi. Semt kasabımıza gittiğimde önce selam ardından konu döner dolaşır politikaya gelir... Geçen gün gittiğimde adamcağız nasıl öfkeliydi anlatamam... “Yahu, gelen tüm müşterilerin huyuna gidiyorum, konuşturuyorum. Sözü dönüp dolaştırıp seçime getiriyorum... Sonra hangi partiye oy attığını soruyorum...”
“Eeeee “dedim heyecanla!
“Yok yahu! Bir tanesi bile çıkıp AKP’ye oy verdim demedi! Kim verdi bu kadar oy AKP’ye?”
"Ben AKP’ye oy vermedim inanın" dedim... Güldü bana bıyık altından... Bilemem der gibiydi...
Hergün elimde gördüğü Cumhuriyet gazetesine karşın ben bile kasabımızın AKP zanlıları listesine girdim yani...
Sabah sabah duyduğum haber iyiden iyiye canımı acıttı... Gerçi AKP ile hangi haber canımı acıtmıyor ki acaba?
İşte bakın bu adamlara(!)... AKP Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve arap kültürü giyimli karısı ile Çankaya’daki ilk icraatları Semra Sezer’in 7 yıldır başarıyla sürdürdüğü gerçek bir Cumhuriyet kadına yakışır hareketine son vermişler! Semra Sezer’in başkanlığını yaptığı “Ulusal Eğitime Destek” kampanyasınayok artık...Nasıl batmış nasıl batmış bu icraat AKEPE’nin Cumhurbaşkanının gözüne değil mi? Okuma yazma bilmeyen kadınlara destek verilmesi, haklarının öğretilmesi, doğum kontrol yöntemlerinin öğretilmesi çok ama çok batmış belli ki AKEPE’nin cumhurunun başkanına... Hay ben sizin kafanıza... Yok size değil size oy veren kafalara?...
Tüm Aydın Doğan medyası da bugünlerde tutuşmış durumda... Önce aman demokrasi yaman demokrasi derken birden nasıl çark ettiler tornistan türban için bu da ayrı bir kara mizah... “Daha önceleri neredeydiniz?” diye mırıldanmak geldi içimden birden...
Ah be Güneri bey... Severim sizi bilirsiniz de... Şu MEKSİKA DALGASI’nı neden daha önce yazmadınız?
Beni en çok acı acı güldüren ve de düşündüren Ertuğrul Özkök'ün yazısı!
Daha doğru daha yürekli yazanlar var yıllardır... Ben bu yazarların yazdıklarına neden öncelik verdim derseniz... İnanın biraz sevindim sanki...
Gemiyi önceden fareler terkedermiş ya:)))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Şirincim, Aydın Doğan Seçim sonrası beklediği araziniyi ve imarını alamayınca; birden tehlikeyi fark etti!!!!


Bu konuda yazmak, ya da birilerine bişiiler anlatmak bana boşa kürek çekmek gibi geliyor, her yerden basitlik, çirkinlik akıyor...

hoşçakala...