Salı, Ağustos 28, 2007

Türkiye Cumhuriyeti'nin kâbus günü!

Bugün yani 28 Ağustos 2007 Türk tarihine ve de dolayısıyla Türkiye Cumhuriyeti'nin tarihine kara bir gün olarak geçecek... Ve hatta geçti bile... Artık ardından gelecekleri bekleyeceğiz, göreceğiz... Oysa Ağustos ayı Türk'ün uğur ayıdır... Böylesi bir uğursuzluğu ne kadar kaldırırız bilemiyorum... Bekliyorum ki uyanalım... Can çıkmadan umut kesilmez derler... 22 Temmuz seçimlerinden beri üstümüze ölü toprağı atılmışcasına gömüldüğümüz sessizlikten ne zaman kurtulacağız derken.. Olan oldu... Ve de Abdullah Gül TC CUmhurbaşkanlığı koltuğuna oturdu... Koltuğa oturdu da oldu mu? Bence olmadı... Hiç yakışmadı... Hiç de uygun değil o koltuğa... Atatürk'ün kurduğu Cumhuriyet'in başına gelebilmesi asla uygun olmayan düşünce tüm anayasal kuralları zorladı ve de geldi çıktı o koltuğa oturdu... İzliyoruz... "Halk istiyor" diyor bir çok zevzek... Halk ne istiyor? Halk iş istemiyor, iftar çadırlarında kuyruklarda bekleyerek karın doyurmak istiyor... Halk çocuğu çağdaş eğitim alsın istemiyor, tarikatların denetimde dinsel eğitim alsın istiyor... Halk vergi ödemek istemiyor, kayıt dışı para kazanmak istiyor... Ve BU HALK en sonunda kendisine uygun kişileri devletin başına getiriyor... Kendisine layık olanı getiriyor başına... BU HALK ülkenimizin vatandaşlarının yarısını kapsıyor... Diğer yarısı ne yapıyor? İzliyor, izliyor, izliyor...
Kâbus gün! Bekliyorum, izliyorum... Zor günler başladı biz diğer HALK'a!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Boş ver Şirinim, bu dünya etme bulma dünyası, cahil halk bir gün cahil klamanın kendine nelere maal olduğunu anlar..
Anlamazsada ne yapalım , umarım biz yanılıyoruzdur...
hoşçakal

Oya Kayacan dedi ki...

Sen ne güzel çözülmüşsün. Benim ağzımı bıçak açmıyor.