Cumartesi, Aralık 31, 2005

MUTLU YILLAR! HAPPY NEW YEAR!


MUTLU YILLAR!
HAPPY NEW YEAR!
Bir yılı mı bırakıyoruz ardımızda yoksa ömrümüzü mü yavaş yavaş? Hani ne demiş şair; "Aheste çek kürekleri; mehtab uyanmasın!". Eee biz de zamana karşı acaba öyle davransak daha mı yavaş geçer gider. Biz çığırtkanlık yaptıkça daha bir hızlanıyor sanki... Dört nala koşuyor sanki saatler, takvimler. Keşke insanoğlu zamanlara bir ölçü koymasaydı... diye düşünüyorum bazen çocukça. Aaa ne güzel hâlâ "çocukça" düşünebiliyorum. Bu ne anlama geliyor? Demek ki saf, duru, art niyetsiz duygularımı kaybetmemişim. Demek dünyayı hâlâ saf duygularla değerlendirebiliyorum. Hiçbir bilime ya da başka insanların bilimsel olmayan görüşlerine dayandırmadan. O halde günlerimi, yanıtını aramakla geçireceğim sorularım var. O halde yaşamak yeniden... Yeniden keşfetmek bildiğim sandıklarımı ya da şimdiye kadar hiç bilmediklerimi...
Yeni bir yıldan ne beklenir?
Beklediğimiz aslında geleceğimizdir. Biliriz içinde acılar, hüzünler, sevinçler, doğumlar ve de ölümler taşıyacaktır bize. Hepsine de hazırızdır. Kaçarımız yok! Ne gelirse gelsin kabullenmek zorundayız. Peki bizim zamana ve geleceğe yaptırımız neden yok? Neden önceliklerimiz, sıramalarımız yok? Ya işte bu durum hiç de adil değil.
Sen! GELECEK!
Eee 2006'da senin bir parçan.. Bak 2005'ini yedim bitirdim. Sıra 2006'da:)
Mutlu bir yıl diliyorum!


Hiç yorum yok: