Cuma, Nisan 23, 2010

Şehitlerin bedeli, ederi ne kadar?

Bugün yine görüşecek müstemleke hükümeti ordu başıyla bedelli askerlik konusunu...
Varsa paran yan gel yat! paran yoksa öl de yat!
İşin öztürkçesi budur! Başka yan yollardan anlatmak boşa gayret...
Her ana doğurmuyor böyle aslanlar... Kolay büyütülmüyor evlâtlar...
Paran yoksa gönderiyorsun kınalı kuzunu "vatan borcu" diye...
Parası olan varsa yok onun öyle bir borcu....
Borçlu olan hep gariban... Hep sömürülen...
"Ne suçum var benim" demez mi askerde oğlu olan ana?
"Ne suçum var demez mi" toprakta oğlu olan ana?
Kim nerde nasıl hangi laf ebeliği ile karşıma  çıkar bilemem bu bedelli askerlik konsunda... Ama umarım çıkan olmaz da benim de kimsenin ağzına s... için bir neden olmaz...
Öyle tepemin tası atıyor ki bu konuda. Hani eğitime göre askerlik yönlendirmesini kabul edebilirim. Bunun çok güzel örnekleri o habire girmeye çalışmak için kıçımızı yırttığımız AB'de var. Bak ordan madem öyle... Askerlik konusunda napıyorlar örnek al. Yok bizde dertleri eğitilmiş insan gücünü değerlendirmek değil ki. Nerde para babası yiyen dallamalar kütükler kalın ense piçleri varsa onları kurtarmak.. Neymiş yaş sınırlaması getireceklermiş. 30 yaşından büyükler bedelli olacakmış...
Ay bu konu çok canımı sıkıyor, midemi bulandırıyor.
Öyle çok şey yazacağım ki... Çok ağır olacak. Yazacaklarımın ağırlığı karşımdaki yaratıklara değil bana ayıp olacak.
Kendime olan saygımı kaybetmemek için bu yazıyı burada kesiyorum.
Bu konuda hiç demogojiye gerek yok. Açık ve net söylüyorum.
Verirsin toprakta yatan oğlunu şehit anasının karşısına capcanlı... Aaa işte o zaman yap bedelli askerliği meşru!
Bekle bakalım.. Gün gelir o teknolojiye de ulaşırız.
Yoksa yok öyle bedelli medelli...
Ulan benim oğullarım kaç bedel...
Oğullarımın bir hücresini bana ödeyemezken sen neye bedel kesersin?
Ya AKP!
Sen artık defolup gitsene!

Hiç yorum yok: