Çarşamba, Aralık 23, 2009

Yine 2009 yazısı... Gidiyor çünkü...

2009 giderken bana da bol kepçeden şans ve mutluluk dağıttı sağolsun... Herkese adil davrandığını söylemem ama ben kendi adıma sevdim 2009'u diyorum ya.
Bundan sonraki kalan yaşamım için bir dönüm noktası olarak kalacak 2009 bende...
Seviyorum seviliyorum. Sağlıklıyım çok şükür... Sağlıklıyız çok şükür... Güzel bir gelecek düşlüyoruz. Ve daha neler neler... Çocuklarım benim yaşam pınarım... Tanrı herkese anne baba olmayı tattırsın. Mutluluklarımızı saysak zaten aslında kötüler, yoklar, hastalıklar def olup gidiyor.Ben böyle yaptım 2009 giderken. Benden alıp götürdüklerini değil getirdiklerini düşünüp kendisine teşekkürlerimi sundum wallahi de.
Ve dahi alıp götürdüklerini de iyi de götürmüş diyorum :))
Ben onlarsız daha daha çok mutluyum ve hatta götürmeseydi hâlâ yerimde sayıyor olacaktım...
Yaşamak şakaya gelmez demiş Nazım... Evet yaşamak şakaya makaya gelmiyor. Çok ciddi bir iş... Kendi içinde bir disiplini var yaşamın. Eğer bir yerde tekleme hissediyorsanız hemen atlayın geçin o noktadan. Zıplayın, hoplayın ama kurtulun teklemelerden. Takılıp kalmayın tekleyen noktada. Koskoca yaşam yolu sizi bekliyor ve siz o teklediğiniz noktada boşuna bir zamanı yitirip gidiyorsunuz farkında olmadan. Gün gelip de o teklediğiniz noktaya bir tekme vurup geçip gittiğiniz zaman "ne kadar da oyalanmışım ben o noktada" diye haybeye hayıflanır durursunuz... Yazık olur walla yazık olur...
Bence 2009 gitmeden artılarınız bi kenara not edin. Ve ardında gelecek yıldan isteklerinizi istemeye ve elbette beklemeye başlayın.
Mutluluk herkesin hakkı... Ama en çok hak edenlerin hakkı...
Herkese sonsuz mutluluklar diliyorum...

Hiç yorum yok: