Perşembe, Aralık 17, 2009

2009 giderken bende iz bırakan...

Artık uğurlama günlerindeyiz.... Yeni yıla sayılı günler kala neler neler düşündü bu Şirin... Yazdım yazdım... Yutkundum... Yazdıklarım baktım yazamadıklarımın yanında toz zerrresi... Ve çoğu yazdığımı sildim çöpe attım...
Ve belki de sözlerden çok melodilere takılıp gitmek daha yerinde gibi geldi...
Bana yakın gelen 2009 parçalarını yıl bitmeden buraya koymak istiyorum.
Sertab benim vazgeçilmez yorumcum... O'nun bu anlamlı parçasını en başa koymak gerekiyor.
Herkese birşeyler bırakır gider her giden yıl... Ve yine nelerimizi nelerimizi de alıp götürür hırsızca, hınzırca... Alıp gittiklerinin ardından bakakalmak gerine getirdiklerini baş tacı yapmayı öğrendim artık yıllardan ben. Ve bana kattıkları için çok çok teşekkür ediyorum 2009'a...
Benim için milat bir yıl oldu. Benim kişisel tarihimin en önemli yılı belki de doğduğum yıldan sonra...

Teşekkürler 2009!

Seni çok ama çok sevdim ben...


O zor günler solan güller eskidendi. Geçti!
O zaman aşık olduğum rüzgarlar esti esti. Geçti!
Geriye sadece yarım yarım sevgiler,
Yüzüme inceden uzun uzun çizgiler..
Öznesi kalan süresi kalan cümleler
Yalan dolan cümleler kaldı

Aşk seni bulabilir de, uzakta durabilir de
Samimi oluyor derken mesafe koyabilir de
Bu böyle vur
abilir de, ilgisiz durabilir de
onu sana katıyor derken tuzaklar kurabilir de
Bu böyle

Bendeniz özellikle akustik versiyonunu dinlediğimden bir de onu yayınlamak istedim...






Hiç yorum yok: