Salı, Ağustos 25, 2009

MARŞ MARŞ!



MARŞ

Gök mavi, başak sarışın..
Tadı ne güzel barışın.
Karları ılık olacak
Yarın yuvalarda kışın.
On altı yaş kucağına
Koşabilir yirmi yaşın
Kanatları üzerinde
Aşkın, dileğin, alkışın.
Gök mavi, başak sarışın..
Tadı ne güzel barışın!
Fakat senin on savaşa
Değer, ey yurt, bir karışın!

ARİF NİHAT ASYA


Bu şiir adrese teslim konulmuştur! Bu işlerin geri dönüşü yoktur.
Aklı almayanlar hemen dalarlarsa her konuya SAZAN gibi
sonuç olur SEZEN gibi!
Din uleması(!) Sezen Aksu'ya göre artık iki cihanda da lekeliyiz arkadaşlar:))
Ben bu lekemi çok ama çok seviyorum...
Vatanıma, bayrağıma, şehidime sahip çıkmak lekeyse ben bu lekeyle ancak gurur duyarım..
Sezen sen kendi lekelerini neyle nasıl temzileyeceksin?
Senin üstündeki lekeler şehidim al kanından...
İnan sana iki cihanda yetmez... İşin çok zor!

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Şirin vallahi isterdim paylaşmak. Epeyce olmuş benim tarhana. Bugün bir kaç komşumuza birer pişirimlik verdim. Dilerim sen de girişirsin tarhana işine. Meşakkatli ama sonucu çok güzel.

Şirin dedi ki...

İki yılda bi tarhana krizim tutar benim:)) Bu yıl nedense kendimi biraz yorgun hissediyorum. Artık bu yıl eşten dosttan idare edeceğiz tarhanamızı:))