Salı, Mart 17, 2009

Lafı ağzımdan aldın Memedalibeeeeey!

Mehmet Ali Erbil'in ağzından dökülenler benim de hemfikir olduğum düşünceler... Aslında ne kadar çokuz ama görünmüyoruz... Koyun sürüsü öyle bir ortalık yerdeki-ki bu arada sevgili koyuncukları tenzih ederim. teşbihte hata olmaz- bizde onların kalabalığının yüzünden sanki yokmuşuz gibi görünüyoruz. Gerçekten çokuz ama varlığımızı hep sona sakladık ve bizi yok saydılar bu duble cahiller...
Mehmet Ali Erbil ne demiş? Buyrun burdan okuyun!
Bende sürekli bir İDO yolcusu olduğumdan -hay dilimi eşşek arısı soksun diyorum bu arada.Ağırımı gidiyor Şehir Hatları'na İDO demek:((- son zmanlrada en rahatsız olduğum durum bu kanal24 yayınları. Hadi bu herifler gemi azıya almış gidiyorlar diyordum. Meydan onlara kalmış görünüyor. Yahu neden tepki vermeyiz? Hep bir kişi bekleriz değil mi önden çıksın... Ne kadar sinik, korkak, yüreksiz olduk! Oysa biliriz ki yufka yüreklilerle çetin yollar aşılmaz! Hele korkmak bu tiplerden doğrusu var ya bana hiç yakışmaz:)) İnanın en kabadayısı da işte başbakan olmuş! Onun da gördük gücü anca ve anca 13 yaşındaki çocuğa yetiyor. Ah ben olaydım orda o ooo'nu var ya herhalde çocuktan beter ederdim kadın halimle. İyi ki o çocuğun anası değilim. Verilmiş sadakası varmış ikinci peygamber müsvettesinin... Şimdi ben artık bu garip yaratıkların ucube politikalarından vazgeçtim artık.
AKP takım taklavatından kimseyle oturup politika konuşamazsınız çünkü yok öyle bir dertleri.. Hepsinin derdi para, çıkar ilişikisi... Partileri ülkeyi satmış, KİT'leri talan etmiş sağa sola, yabancı sermayeye ülkeyi peşkeş çekmiş... Onların hiç umru değil. Zengini daha da zengin olmak hayllerinde ihale mihale ile... Fakiri ise kanmış bir kaç torba kömüre, 30 ramazan iftarda iki lokma yemeğe. Böylesi basit değerler(!) uğruna yapışmış gidiyorlar bu aklı fakirler.
Bugünlerde Kemal Kılıçdaroğlu'na saldırılarını görünce cahillikleri konusundan ne kadar da haklı düşündüğümü kanıtladılar. Türk Politikasında ender rastlanacak kadar dürüst temiz bir insan duruyor karşılarında. Ve onlar bu adama bile saldırabiliyorlar. Artık ben daha ne diyeyim bu AKP!lilere. Bu insanlar sonuçta içimizden birileri. Neden bir kısmımız bu kadar kör? Ve bu körler yüzünden neden biz uçuruma doğru hızla sürüklenirken sessizce izliyoruz?
Kimi neyi bekliyoruz?

Hiç yorum yok: