Perşembe, Şubat 12, 2009

AKP'sin AKP!

Yerel seçimlere tam gaz gidiyoruz. Nasıl bir ortamda; hangi seçim; nasıl seçim?
Şişirilmiş seçmen listeleriyle, kömürlü, beyaz ve kahverengi eşyalarıyla buram buram hile hurda kokan hatta ve hatta b....k kokan bir seçim...
Bu kadar lağım kokulu seçim dünyada zor görülür... Tadını çıkarın????
Adını ısrarla AK diyen bir parti iktidarda yıllardır! Ne kadar ak olduğunu onlar değil karşısında durup bakan gören ben karar veririm ancak. Neren AK senin AKP? Söyle de bilelim...
Adının kısaltılması kısaltma kurallarına bile ters gele gele kendini Ak etsen ne olacak. Durumun gerçekten kötü...
Sabah Habertürk'de köşe yazılarını okurlar Medyakritik köşesinde... Burada köşe yazılarını okuyan hatun kişi köşe yazılarının içinde AKP diye yazılan yerleri dahi AK parti diye okuyor inatla... Yani resmen yazının orijinalini boza boza, yazarın yazısını değiştire değişitire. Ben artık insanların hangisi satıcıdır hangisi değildir AKP mi AK parti mi demesinden anlıyorum... Çünkü AKP diye bir partiye hoş görüyle bakmanın mantığını çözmüş bulunmaktayım. Her bir köşeden gelip Asya'dan Avrupa'ya bir kısrak başı gibi uzanan bu topraklara "benim!" diyemeyenlerin, satanların partisi... "Ne mutlu Türküm diyene!" demektense "ne mutlu ümmetim" diyenlerin ve hatta "Hamasım canım benim" diyerek terör örgütlerine yandaşlık yapanların partisi... Kendi ay-yıldızlı güzeller güzeli, şanlı, onurlu bayrağı dururken  (ne alaka ise) dedelerini sırtından vuran Filistinlilerin bayrağını her bi yerine asacak kadar alçalanların partisi... Nerden bakarsam bakayım ben bu partiyi AKlayamıyorum... Olmuyor olmuyor!
Zaten Türkçeye de uymuyor.
CHP'ye CH Parti denir mi? Açılımı Cumhuriyet Halk Partisi, kısaltması CHP.
MHP'ye MH Parti denir mi? Açılımı Milliyetçi Hareket Partisi, kıslatması MHP.
DSP'ye DS Parti denir mi? Açılımı Demokratik Sol Parti, kısaltması DSP.
Ve AKP!
Açılımı Adalet ve Kalkınma Partisi, kıslatması AKP.
Ne yapsam olmuyor işte, AKlanamıyorsun AKP!

6 yorum:

Oya Kayacan dedi ki...

Bir başka yazardan, aynı şeyi söylemek... Haklısınız, söylenecek söz var mı? Yok.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/8186392.asp?m=1

Şirin dedi ki...

ilginç:)
ben olayı walla yansız çözmeye çalıştım ne kadar yanlı olsam da...
Metehan Demir uzman sorusu demiş ve biraz krıtık gaztecilik yapmış. Oturup da biraz dil bilgisi kitabına göz atsaydı konunun uzman sorusu olmadığını, eline aldığı herhangi bir yazım klavuzundan bu konun nasıl çzöüleceğini öğrenirdi. Olayı çözülemez Ortadoğu sorunu haline getirmek ancak ve ancak AKP'lilerin yandaşlığına soyunmaktır. Adamalar her şeyi yanlış yapıyor. Bizlerde doğruyu ispatlayacağız diye didinip duruyoruz. Ben olayı çzödüm ama bu çözümü elbette ki AKP'lier benden iyi biliyor. Ama işlerine gelmiyor.
Adama sormuşlar:
-Adın ne?
-Mülayim.
-Sert olsa ne yazar!
:))))
Ay aklıma bu geldi nerden çağrışım yaptıysa Annoyacığım!

Oya Kayacan dedi ki...

Bir yabancı elçinin çok konuşulacak ‘uzman’ sorusu:
Metehan DEMİR YAZIYOR
‘Hangisi doğru.. AK Parti mi, AKP mi?’

Şirin'ciğim, uzman tırnak içinde ve metafor değil mi burada?

NAZLICA dedi ki...

Cancanım, senin de şu meşhur günün "hani bugün eda ettiğimiz" kutlu olsun:))) Neresi AK bu partinin, hala düşünüyorum. Mülayim iyi fikir, sert olup olmadıklarını göreceğiz. Mutlu ol daima, kafası çok çalışanların mutlu olması mümkün değil de, yine de diliyorum canım benim. Öptüm.

Şirin dedi ki...

Nazlıcığım hemen bugün(pazar) sabah sabah geçen kutlu gün için bişiler yazacağım karınca kararınca :P

carpediem dedi ki...

Şirinim
bıktım artık bunları konuşmaktan diyeceğim,olmuyor devam diyorum,bıkmadan usanmadan devam...