Salı, Ocak 13, 2009

Kurtlarla dans (türkiye versiyonu)


Bu günlerde ülkem insanı için en gözde korku sözcüğü oldu Ergenekon!
Kime kafanız kızarsa yüksek sesle ona doğru: "Bak sana bi Ergenekoncu derim; görürsün sen gününü.." deyiverin...
Tamamdır! Sesi soluğu kesilmezse bende ne olayım....
Çocukluğumuzdan beynime klişe halinde kazılıdır Mim Amcamın(Mustafa Uykusuz) karikatürü... Bulsam da bir yayınlasam o karikatürü...
Karikatür de anlatılmaz ki yahu!
Ama zorunlu kaldım işte :) Affedin artık...
Yobazın teki sade suya vatandaşa tehditler savurur durur aynen bugünde olduğu gibi...
"Seni asarım!"
Vatandaşın bi yeri kıpırdamaz...
"Seni keserim!"
Iıı ıhh... Bu da korkutmaz vatandaşı...
Yobaz en sonunda tüm gücüyle bağırır vatandaşa doğru...
"Sana gomonist derim!"
Vatandaş üstüne yıldırım düşmüş gibi olur...
İşte bugün de aynen bu hallerdeyiz...
Asıyorlar, kesiyorlar, "şeriat isterük" diyorlar. Biz hiç ama hiç de sallamıyoruz. Eh artık komünizm de iflas ettiğine göre neyle korku yataracak yobaz piyonunun baş aktörü? Bir sanal suç örgütü yarattılar ellerinle... Bu örgütün adını da atalarımın efsanesi Ergenekon'u koydular ki. Demek istedikleri şu herhalde.. "Sizi geldiğiniz deliğe yani Ergenekon'a geri yollayacağız".
Ben durumu böyle anlamaktayım...
Ama Kevin durumu kavrayamamış...
Sevgili Kevin!
Ne yaptın sen yahu! Kurtlarla Dans'ın etkisi hâlâ geçmemiş besbelli... Bak bizde kurtlarla dans etmiş bir ırkın ahfadayız amma velakin senin gibi öyle tepemizde "Ne mutlu Türküm diyene!" gibi Atatürk'ün büyük özdeyişiyle gezemeyiz inan... Alıverirler adamı içeri "Ergenekoncu" diye...
Uyarmadı deme! Düşersen içeri kıyaslarsın artık durumu... Kurtlarla dans etmek mi daha kolay yoksa Ergenekoncu olmak mı?

3 yorum:

NAZLICA dedi ki...

Keser döner sap döner gün gelir hesap döner sen merak etme Şirinciğim. Bu ülke neler gördü neler. Kendine iyi bak öptüm seni

Adsız dedi ki...

Merhaba eski,güzel dostum,nasılsın görüşmeyeli?Özlemişim içten,samimi yazılarını okumayanı.Yüreğine sağlık canım.Ben de uzun bir ara verdim.Bazı üzücü olaylar yaşadım.Ama hayat devam ediyor,bir yerinden tutunmak lazım dimi? öptüm kocaman,sevgiler...

Şirin dedi ki...

Neler yaşadın? :(( Sormaya korkuyorum ama ... Umarım her neyse yaşadığın üzücü durum geçip gitmiştir... Yeniden yaşamalı... Başka yolu yok... Ölmeden ölünmüyor... Bende seni ve küçük tanrıçalarımı öpüyorum..