Cuma, Mayıs 02, 2008

Akılsız başın cezasını ayaklar çeker!


1 Mayıs'tan bir iki gün önce İstiklâl'de çektim bu fotoyu...
Üstüne çok düşünmek gerek diye algılamıştım durumu..
Bir deli kuyuya taş atarmış da hani dokuz akıllı çıkaramazmış ya; aynı o hesap bizim memleket halleri de...
Ağzından bir sözler dökülürüyor imam-ı azâmın sonra toprlaması toplumun her kesimine düşüyor...
Bu kendini padişah zanneden -sümmahâşâ:))-bir zamanlar Gülbettin Hikmetyar'ın ayakları dibine diz çökmüş kişicik toplumun çalışan üreten kesime resmen evet RESMEN "ayak" dedi...
Şimdi bunu nerden alırsanız alın uydurun kendinize...
Ben işsiz olduğumdan bu ayakların içinde olma şerefine katılamıyorum ne yazık ki...
Ama seviniyorum çokça da... Çünkü en azından onların başlarını baş olduğunu varmışcasına saran sarmalayanlardan da değilim çok şükür yarabbim..
TKP "ayaklar baş olacak" demiş; böyle bir emir cümlesi kurmuş kendince afişte görüldüğü üzere...
Bence 1 mayıs'ta da öncesinde de sonrasında aslında benim kafamdaki ayaklar çoktan baş olmuş durumda...
Ey sen!
Sen var ya!
Bilirsin kendini muhterem!
Zaten benim için ayaksın hep...
Ama sen başlarının ayaklarısın!
Halkımın ayağı değilsin..
Yoksa ayak da kutsaldır bana...
Bedenin tüm yükünü o ayaklar çeker...
Aynen şimdi çektiğimiz gibi...
Akılsız başın cezasını ayaklar çeker!

Hiç yorum yok: