Çarşamba, Ocak 02, 2008

Yeni yıla eski köy...



Günü ilk karşılayanlardandım herhalde 2008'de... Hani uyumayıp da sabahı edenlerden değil. Normal uykusunu alıp yeni güne uyanan vatandaşlardandım bu yıl. Karşımdaki inşaatın işçileri çoktan çalışmaya başlamışlardı sabahın sekizinde ben çayımı demlerken... Her zaman sokağa baktığımda kediler ve kuşlar olurdu yeni yıl sabahı. Bu yıl inşaat işçilerinin de varlığıyla daha bir anlamlı oldu galiba. Onlar ekmek derdinde yeni yılın farkında bile değillerdi. Erken çıkıp kenti dolaşacağım hayallerim ne yazık ki ancak hayalimde kaldı:( Küçük oğulla sözleştik. Öğlene doğru buluşacağız diye. Buluştuk da nihayetinde... Ayaz var nasılda.. Akşam çökerken ulaştık Ortaköy'e... Oldukça sakin sayılırdı Ortaköy.. Yılbaşı ertesi normal bu sakinlik ama denilen o ki; yılbaşı gecesi de eğlence yerleri öyle dolu dolu olmamış... Herkes evine tıkılmış bu yıl:) Aman ne gam.

İşte böyle yorgun yılın ertesi, ilk yılın akşamına merhaba dedim Ortaköy'den...

Boğaz'ı, denizi içime çekerek...

Kararan akıntılı sulara attım tüm merhabamı iletsin diye sahibine...

Yeni yılda yeni umutlar aldım sakladım bende yüreğime...

Umarım herkesin yüreğinde sakladığı umutlar olmuştur bu yeni yıl!

Hiç yorum yok: