Cumartesi, Temmuz 21, 2007

Son kararım!



Bugünlerde tüm dertlerimin, tasalarımın önünde ülkem var. Önceliğimi yaşadığım toprağın bütünün sıkıntılarına verdim bir çoğumuz gibi... "Bana ne politikadan" diyenlerden olmadım hiçbir zaman... Ve da hatta hep kızdım bu kadar uzak kalanlara... Sen, ben, o... "bana ne!" dersen işte böyle satılır bu ülke... Zaten büyük bir çoğunluk en demeokratik oy kullanma hakkını bile kendi özgür iradesiyle sorgulayamadan kullanıyorsa bu ülkde kalkıp da biraz olsun okuyup yazıp da yaşadığı toplumun içinde bulunduğu siyasi ortama sırt çeviren ve de "adam sende; bana ne ya!" diyenlere yazık ki yazık diyorum... Bu düşünceye ulaşmak ancak bu ülkeyi bölme çabasındakilerin ekmeğine yağ sürer ancak... Zararı da ne yazık ki tüm Türk toplumu çeker...



Bu seçim başka seçim... Diğerlerine asla benzemeyen bir seçim... Cumhuriyet tarihinde eminim ki ülke kaderini bu kadar belirleyeci bir seçim belki bir daha göremeyeceğiz... Ya tam yol ileri kayalıklara çarpacak bu gemi, ya da tornistan edecek! Bu yüzden ben tüm partileri küçük büyük demeden, hak geçmeden incelemeye çalıştım... Bir çok baraj altındaki partinin özünde çok samimi olduğunu ülke gerçeklerini büyük partilerden çok daha iyi kavramış olduklarının inancında olmakla birlikte yalnızca kuru kalabalıklar olarak kalabilecekleri acı gerçeğini de gördüm... Çünkü bugün tüm kalelerimiz gibi basınımız da ele geçirilmiş olduğundan Türk halkı asla tüm partileri eşit biçimde tanıyabilmiş değil... Üstelik halkın böyle bir beklentsi de yok sanki... "Kim ayağıma gelir de tanıtımını yaparsa ne âlâ" tutumu içinde...



Sözün özü: bu seçim bir bilmezlik hepimiz için...



Ben ve benim gibi düşünenler için ise "YA İSTİKÂL; YA ÖLÜM!"



Bu yüzden tüm gönül rahatlığı ile oyumu verceğim partiye karar verdim...



Oy verdiğim partide ABD'den onaylı adamlar olmayacak! (Örneğin: Bir İlhan Kesici olmayacak!)



Oy verdiğim parti kesinlikle AB'ye karşı çıkacak!



Oy verdiğim partide zamanında 1 mayıs'larda Türk bayrağı yerine kızıl bayraklar taşımışlar olmayacak!



Oy verdiğim partinin PKK'yı AKP'yi öncelelikli olarak yok edecek gücü olması gerekiyor...



Oy verdiğim partinin satılan her bir karış toprağımınızın hesabını sorabilecek gücü olması gerekiyor...



Bu Karadeniz havası bana iyi geldi sanıyorum!
Dilimde bir türkü: "Çırpınırdın Karadeniz bakıp Türk'ün bayrağına!"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bizimkiler de turnalar gibi bu gün yoldalar, bu günkü trağigin sebebi olanlar mutlumu acaba?
Bu secim diğer seçimlerden farklı; bu seçim ilericilerle, gericinin mücadelesi; bu seçim seçilmiş padişahların yoluna taş koyma yada yoL verme günüdür...
Bu seçim titanlarrın sadeet zincirini kırma seçimidir, ya da kendiğilinden başımızı yıkılma secimidir...

Ama benim cahil halkıma güvenim yok.
Umarım ben yanılıyorumdur..
hoşçakal...