Perşembe, Haziran 14, 2007

Yaz geldi!


Ben de çingene çocuklarımla geçiriyorum günlerimi... Onalara gidinceye kadar da bi güzel güneş geçiyor başıma... Sonra hasta olup eve dönüyorum... Sabah iyileşip yine yollara düşüyorum çingene çocuklarıma gitmek için:) Böyle geçiyor yaz başı günleri...

Laf olsun blog dolsun diye yazıverdim... Affola...Amma ne olur fotografın hakkını yemeyin:) hele ki kara gözlü pembişlime bi bakın... Tişörtü bile ters... Düzgün giyse şaşardım:) Neşem oldu bu çocuklar benim... Onları izlemek şimdilerde çok güzel... Büyüklerinle pazarlığımız fal üstüne:)

Benim de yıllar önceden söylenmiş bir sözüm var onlara... (Emirgân parkından alıntıdır)
"Falıma bakılmıştır!"

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sahiden çok şeker ya...
Önceliğimiz hayattan keyif almak.
Sen yaşadığının anın keyfini çıkarda, bunu nasıl, nerde, ne şekilde yaparsan yap...
Mutluluğun nerede olduğu belli olmaz, bazen bir martının kanadında, bazen çingene çocuğunun gülümsemesin de...
hoşçakal,
mutlu, keyifli kal..

Adsız dedi ki...

Şİmdiden yetişiyor onlar, hayatın anlamı hakkında aslında sokaklar onların mektebi, ne yapsınlar stajdalar..başka bir semte taşınıyorum şirinem..bir kaç gün görünmezsem merak etme..sevgiler en kocamanından..canımsın

Şirin dedi ki...

Nazar;
ah yakından görsen o poposu görünen veleti yersin inan:)
Süreyyam;
Kolay gelsin Süreyyam... hayrola yine ayaklanmışsın... Her yıl böyle senin taşınmaların iyi güzel de biraz da biz böyle taşındsak... geçen yıl demiştim sehpların altına falan adımı yaz... Ben de taşınmak istiyorum... Öleceğim bu evde... Bıktım artık... hadi yazıver bi kolinin üstüne adımı da uğur getirsin:)