Salı, Mayıs 29, 2007

Adsız

Bir düşüşüm var aklına
Çepeçevre sarılmışım teslim olamıyorum
Kendimi rehin aldım
Çaresiz voltadayım
Nöbetini tutuyorum gözlerinin
Dokunuşlarına defalarca esir düşer
Gülüşüne gamze gamze seferler düzenler
Eğilip sarınırım tutunurum
Sayfalarca beklemiş iki roman kahramanı gibi
Sana mı soruluyorum
Bana mı cevapsın
Bakışlarına doluyorum için için
Sözlerini soluyorum içim içim
Kahvenin telvesinde mi kaldım
Kıyına yanaşan bir kayık mı sandın
Saçlarını okşasam gidecek misin
Ağlasan düşer miyim yanağına
Düşsem de siler misin beni teninden
Sesinden duyulur mu ismim
Heceleniyor saklı düşüncelerim
İçinden buhar salıyorum..
Seni sevmesem ölecek miyim ne?


Bu şiirin her hakkı şairine aittir...

NOT:Bu şiirin şairi bir zamanlar küçük yumuk elleriyle kalem tutup annesine şiirler yazardı...Yazdığı şiirileri kara gözleri nemli annesine okurdu... Geçti o günler... Ben de şairin bu şiirini bilgisayardaki ortak bölümümüzde buldum... İzin aldım Şair'den yayınlamak için... Paylaşmak istedim bu şiir gününde...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

GÜNAYDIN...
bak sabah sabah ne çok gelen gidenimiz olmuş, demek ki yalnız değilmişiz...
Şiir harika.
özellikle;
" Kıyına yanaşan bir kayık mı sandın"
mısrasını çok beğendin, güzel bir gün diliyorum..

NAZLICA dedi ki...

Şirinciğim, ben sayfana tekrar gelene kadar sen döşemişsin yazıları yine, yetişemiyorumm sana. Şiir pek güzel de ben Şairi merak ettim:))) Pazartesi severler derneğine kayıt olamayacağım:( Sen Derneğin Başkanımısın canım.Öyleyse bir kez daha düşüneyim ben. Sevgiler sana iyi haftalar dileğiyle.