Pazartesi, Mart 26, 2007

Ah nerede, vah nerede?

Yazmak yepyeni bir haftanın başında... Yazmaya oturmak gerek yepyeni sözcüklerle... Kullanılmamış, eskimemiş sözcük arıyorum bugün... Yalnızca ben, ilk ben kullanmalıyım o sözcüğü... Öyle bir sözcük olmalı bu içinde tüm güzelliklerini taşısın evrenin... O sözcük bir çırpıda çıkmalı dudaklarımın arasından geri dönüşü olmaz bir biçimde... Çıktığında bir ok gibi tam hedefe gitmeli... Hedefe gitmeli ama asla vurmamalı... Vursun diye çıkmamalı dudaklarımın arasından söz... İncitmemeli, incinmemeli... Konmalı bir tüy kadar hafif, hava kadar var ama bi o kadar yok! Bulmak için yıllar geçti bu sözcüğü... Nerelerde aramadım ki... Açmamış çiçeklerde, doğmamış çocuklarda, esmemiş rüzgârlarda, kıyılara ulaşmamış dalgalarda sakladım bulsam da... “Bir gün gelir alırım sizden söz’ümü” dedim de demesine... Nereye koydum, kime bıraktım? Hiç aklımda kalmamış kime bıraktığım... Şimdi tek tek kapılarını çalıp sormalımıyım onlara “benim hiç kullanılmamış sözcüğüm sende miydi?” diye... Ya hiç birinde bulamazsam? Ya “bana vermedin ki, git nereye verdiysen orada ara!” derlerse... ya da kaybetmişlerse ve de benden gizlerlerse... Şimdi ben nerde bulacağım sözcüğümü? Bir bilen var mı?
Benim "hiç kullanılmamış sözcüğümü" gören var mı?
Yoksa ben o sözcüğü daha hiç var etmedim mi?

Bana o "sözcük" gerek!

7 yorum:

Adsız dedi ki...

o süzcük bendeydi, ama nereye koyduğumu bilemiyorum, bulsam verirmiyim bilmiyorum. aman sen yine bulursun, olmadık şeyler armakta üstüne yok..
sende herkes gibi, "bir ilkbahar sabahı" ya da "bahar gelme üstüme" gibi şeyler kullansan olmaz sanki...
ama olmaz, farkı da burda...

Adsız dedi ki...

Ahhhh,ahhh o sözcüğü ben de bir bulsam kimselere yar etmiyeceğim.Herşeyi paylaşmazsam rahat edemem ama o sözcük sadece ve sadece benim olacak.Hatta prenseslerimden bile saklayacağım en bulunmaz köşelerde.Ahhh,ahhh bir bulsam ,bir bulsam...

Adsız dedi ki...

yine beni düşüncelere koydun :) bulmaca gıbı yazmışsın..nerden aklına gelir güzellik...o sözcük sensin...başka bır yerde arama..söylenmemişsin...hergün yeniden tazelenen..pıtrak pıtrak açan..hzıra alışmış beyinlerimizi düşünceye sevkeden..merhaba canım ya..yine yorgun bir günden sana sesleniyorum.. çarşambadan beri buradayım...ne çok şey yaşadım..pek çok şey öğrendim..meğersem bende neler varmış..))) olsun ne yapalım..şimdide troid çıkardı hain dr lar.. nedir bu kalp çarpıntısı hastahaneye girerken...kızıma hamile iken inanamıyordum hamileliğime..hep doktorun.. yoooo sen hamile değilsin diyeceğini düşünüp ,dr un yanına giriyordum.. dr şüphelendi benden senin kalbınde sorun var diye....) anlatamadım..neyse hiç bir şey çıkmadı elbet..şimdi evli bir kadın o küçücük kıvırcık saçlı balbadem gözlü şirin kız...ardından kara gözlü oğlum..oda sınırda Mehmetçiğe bakar oldu....) şimdi kız arkadaşı ile sohbette...görüyorum onu...olsun.. o mutlu olsun bana yeter..:) sevgi ile kal şirinim...
Bende sana yorum yazarken kelimelerimi öyle titizlikle seçiyordum ki.. sana kendimi beğendirmek istiyordum..çok hoşdu blogun..şirinemsin sen... halen o şirin avatarın gözümün önünde.. çok sevmiştim onu.....şimdi...sen benim sugar arkadaşımsın..sana yotum yazmak keyif benim için...ne gelirse yazıyorum aklıma..:) iyi geceler..oğluşlara sevgi ve selamlar...canımsın

Oya Kayacan dedi ki...

Şirin'ciğim bir sözcüğün peşinden koşmak zaman kaybı değil mi? Şimdi diğerleri uçuşup duruyordur etrafında, "Bu kadın bizi neden görmüyor acaba?" diye diye...

NAZLICA dedi ki...

Nazar öyle bir tespit yapmış ki Şirinciğim üzerine söz söylemek zor. Sonu okuyucuya bırakılmış, her okuyanı farklı yerlere götüren mektuplar gibi. Daima soyut resimler seyreder gibi seyredip,üzerinde düşünüyor, farkını farkediyorum. Kalemine sağlık canım.Sevgiyle öpüyorum. Ayrıca çiçeklerin harika, onlara hayat verdiğin için çok şanslılar.

pinomino dedi ki...

bende "o" sözcük yok ama "o" görüntü var:)) olur mu ki:)

Şirin dedi ki...

Ah Oya hocam!
Haklısınız aslında... O sözcüğü aramak için tüm sözcüklere gerek var... Onları kullana kullana bulabileceğim bu sözü galiba!