Cuma, Mayıs 19, 2006

Bugün 19 Mayıs! Atatürk 125 yaşında...


Dün Ankara'daki cenaze törenin ardından İstanbul'da Kadıköy İskele Meydanındaki Atatürk Heykelinin önünde toplandık! Duyuru yalnızca Kanaltürk'deki "kadınlar klubü"nü izlerken duydum... Çoğu kişinin haberi olmadığından katılım oldukça azdı! Gönül isterdi ki Atatürkçü, çağdaş, laik kesim bu olaya sahip çıksın! Umarım bu acı olay kör gözlerimizi açar; artık sesimizi daha fazla yükseltmemize araç olur! Artık karanlığa dur demeli, ışıklarımızı açmalıyız! Işıklarımızla bu ülke karanlıktan aydınlığa çıkacak, karanlık düşünceler ışığımızla boğulacaktır!



"Muhtaç olduğumuz kuvvet; damarlarımızdaki asil kanda mevcuttur!"

19 mayıs 1919'da Bağımsızlık Savaşı'nı başlatmıştı Ulu Önder Atatürk! Bizler de gericilerle, bölücülerle, vatanı satanlarla savaşa başlıyoruz 19 Mayıs 2006'da!

Nazım Hikmet'i de anmadan geçemeyeceğim!

KEREM GİBİ

Hava kurşun gibi ağır!!

Bağır bağır bağır bağırıyorum.

Koşun kurşun eritmeğe çağırıyorum...

O diyor ki bana :

- Sen kendi sesinle kül olursun ey!

Kerem gibi yana yana...

"Deeeert çok,
hem dert yok"

Yüreklerin kulakları sağır...

Hava kurşun gibi ağır...

Ben diyorum ki ona :

- Kül olayım Kerem gibi yana yana.

Ben yanmasam,
sen yanmasan,

biz yanmasak,

nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa...

Hiç yorum yok: