Cumartesi, Kasım 07, 2009

"HEPİMİZ PKK'LIYIZ!"

En sonunda beni de PKK'lı yaptı bu reziller rezili AKP iktidarı.
AKP'nin aklıevvel Çankırı milletvekili PKK çözümü(!)
PKK demek SUÇ deposu demektir!
PKK bir TERÖR örgütüdür!
PKK üyesi olmak, PKK saflarına katılmış olmak SUÇ'tur.
Hem PKK'lıyım hemde suçsuzum demek abesin de abesi demektir!
Ve şimdi geldiğimiz noktaya bakın. Bizi düşünmeye zorladıkları çözümlere, dayatmalara bakın. İnsanın kanı, iliği donuyor okudukça.
Benim aklım almıyor!
Aklı alan varsa Tanrı aşkına gelsin bana bir açıklama yapsın. Belki bu aklıevvellerin içinde yaşaya yaşaya bende artık aklıevvel oldum.
PKK'nın Kuzey Irak'tadaki kamplarındakiler ayrıştırılacakmış tek tek.
Sınıflara ayrılacaklar:
Suça karışmış olanlar
Suça karışmamış olanlar
Aklınızı zorlayın bakalım... Bir terör örgütü içinde olmak ve suça karışmış ya da karışmamış olmak.
Kendimi hemen bir PKK'lı yaptım beynimin hemen bir köşeciğinde. Kandil'de bie erkek PKK'lı oldum nedense. Kadın PKK'lı olmak çok daha korkunç:(( Kaç kişi tarafından tecavüz ve tacize maruz kalacağımı düşündükçe ve belki sonunda gebertileceğimi ve bir köpek leşi gibi bir tarafa atılacağım aklıma gelince Kuzey Irak'ta bir kadın PKK'lı olmaktansa erkek olmayı yeğledim. gerçi erkekler içinde de çok insani davranışlar görmeyeceğim.
Ben iyisi mi sadete geleyim:
Efendim şimdi benim önümde iki seçenek var.
Diyorlar ki bana:"Suça karıştın mı; karışmadın mı?"
Suça karışamışsam Türkiye'ye döneceğim. Kulağa hoş geliyor:)) İş vercekler, aş vercekler hatta ve hatta TOKİ'den ev bile verecekler. Hatta PKK'lı yılllarımı yıpranmadan sayıp erken emekli bile olurum ben bu gidişle... Vay beah:)) Memlekette kalmamakla, dağlara çiçek toplamaya çıkmakla ne iyi etmişim beah!
Ya suça karışmışsam?
Oy oy oy!
Vay be! Harika ...
Wallahi de billahi de suça karıştım... Öldürdüğüm insan sayısını bilemiyorum.
Evet evet tüm suçları ben işledim hatta. Ya arkadaşlar durun ya. Benim leş sayımı neden düşük yazıyorsunuz... ( Bu arada ben PKK'lyım amma nedense Kürtçem olmadığından düşüncelerimi Türkçe iletiyorum. Siz bir zahmet Kürtçe bilen biri bulursanız Kürtçe bakın olaya. Aslında böyle düşüncelerimi Türkçe'yi kullanarak aktardığım için güzel Türkçem'den özür diliyorum.)
Evet şimdi dönelim yine suç anlaşmamızın aşamasına..
Evet suç işlemiş bir PKK'lıyım diyelim ver elini İskandinavya!
Oleyyyyyyyy...
Harika ya!
Cennetin kapılarını açtılar bana yaw...
Papatya sarısı huriler, sosyal haklardan boğulmuş dünyanın en uygar ülkeleri... Bir elim yağda bir elim balda yaşayacağım bundan kelli...
Evet bu yazdıklarım şaka değil gerçek...
Şimdi ayrıldım ruh olarak o dağdaki PKK'lıdan...
İstanbul'da yaşayan sade suya vatandaş Şirin'im..
İnanın bende bundan sonra suça karışmış PKK'lı olmak istiyorum.
Geldim gidiyorum...
Bu ülkede vatan, millet, bayrak demekten Ata'mız toz kondurana şahin kesilmekten hayır yok. Hemen adımız Ergenekoncu oluyor ve içeri atılıyoruz.
Emekli maaşları yetersiz.
GDO'lu gıdalar her bir hücremize hızlı hızlı yerleşiyor.
Eğitim ve sağlık haklarımız dökülüyor.
İşsizlik ???
Neresinden tutmaya kalksam elimde kalıyor... Sorunlar denizi bir ülkede boğuluyorum.
Ve bu dev dalgalarla boğuşurken aklıma birden PKK!lı olmak geliyor. Ne kadar cazip bir teklif.
Siz olsanız PKK'lı olacağınız gelmez mi?
Ne olur samimi yanıt verin!

Hiç yorum yok: