Pazar, Şubat 01, 2009

Çok sevdimmm çokkk!!!

Nazan Öncel 2009 yılına bu albümle girmiş...  Albümün adı: hatırına sustum...
Kime ne kadar uyar bu şarkılar bilemem ama beni hep düşündürür Nazan Öncel şarkıları... Bazen? Hele bazen öyle şarkılarıyla karşılaşırım ki... Pes yani... Yüreğimdeki düğüm düğüm olmuş çileleri bu şarkıları dinlerken ellerimle çözdüğümü hissederim ki... İşte beni hayran eden yanı bu şarkıların... İyi varsın Nazan Öncel... Umarım kadrini kıymetini biliyoruz... 
Yeni klibini paylaşacağım ama bir de albümden bir parça var ki pek sevdim... O parçayı da paylaşmak istiyorum. Albümün diğer parçaları için pamuk eller cebe...



Nereye gitti bu adam?

Bu bir ayrılık sanılmasın
Kesin gözüyle bakılmasın
Olur böyle şeyler olur dedim
Bekledim kara listede


Sakın ona bir şey olmasın dedim
O benim yaşama nedenim dedim
Sor anneme, sor besteye
Sor dedim de ekledim


Bildiğim bütün yollar

Taksim'e çıkar
İstesin yeter ki
Bir taksiye bakar


Nereye gitti bu adam
Ne kadar sürecek bu dram
Ben onun yalancısıyım
Kaderi çıkarın aradan


Nereye gitti bu adam
Ne zaman dönecek o zaman
Bu yolun yabancısıyım
Kaderi çıkarın aradan


Sana bir düzlük lazım dedim
Mutlu olmaya bak oğlum dedim
Bu senin en tabi en hakkındır dedim
Dedim de dedim


Bildiğim bütün yollar

Taksim'e çıkar
İstesin yeter ki 

Bir bilete bakar


Nereye gitti bu adam?
Ne kadar sürecek bu dram?
Ben onun yalancısıyım
Kaderi çıkarın aradan


Nereye gitti bu adam?
Ne zaman dönecek o zaman?
Bu yolun yabancısıyım
Kaderi çıkarın aradan


Yazık oldu yazık
Herşeye yazık
Sonunda anladık
Hem de nasıl yazık


2 yorum:

NAZLICA dedi ki...

Giden gitsin kalan sağlar bizimdir diyorum Şirinciğim.Nazan Öncel'in parçalarını severim, marjinaldir, ne nağmeleri ne de sözcüklerine hiçbir yerde rastlayamazsın.Bu da onu özel yapıyor. Sıkma canını demek istiyorum ama diyemiyorum, ben de senin gibiyim. Bu havalar bizi mahfetti diyelim, havalara kabahati yükleyiverelim.:(Öptüm seni

esintiler... dedi ki...

Ben sana diyeyim o zman Nazlıcığım:P
Sıkma canını...
Sevgilerimle...